Voorpret - Reisverslag uit Beilen, Nederland van sanmick - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Beilen, Nederland van sanmick - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg

02 Oktober 2009 | Nederland, Beilen

Joepie het is weekend. Zaterdag gaan Mickel en ik op pad om zoveel mogelijk spullen in te slaan. We gaan eerst naar Leek om motorkleding te kopen. Het moet lowbudget want onze auto is dinsdag 'overleden' Dat komt er nog even tussendoor.
Verder een hele batterij apotheekspullen ingeslagen!
Met de foto's van Vietnam voor ogen (hele vieze keukentjes bij restaurantjes)en een zieke Mischa die hartstikke beroerd toch weer op die motor moest, heb ik niet de illusie dat het er in India en Nepal hygienischer aan toe zal gaan! Dus antibioticakuurtje, immodium, aspirine (schijnt goed te werken bij hoogteziekte),malariapillen, ORS etc.etc., moet ons op de motor houden als onze maag en darmen van streek raken!

Aangezien Mickel in Vietnam al motorrijdend in Hanoi heeft gefilmd??? Heb ik bedacht dat ik dat nu maar moet doen. Desnoods ga ik achterste voren op de motor zitten, alles lijkt mij veiliger dan dat Mickel dat doet. Alhoewel het wel getuigd van goede rijkwaliteiten!

Gelukkig heben we beide een Jethelm gekocht (open aan de kinzijde) zodat we de helm niet af hoeven zetten voor het maken van foto's of film.
Verder lijkt het mijheel praktisch dat we bij acute misselijkheid onze helmen niet vol krijgen!

Aangezien we 3/1/2 week in motorkleding rondlopen heb ik geen idee wat ik nog aan ander kleding mee zal nemen. aangezien 12kg bagage (zonder motorkleding) wel weinig is,zullen we niet veel ander kleding mee kunnen nemen.

Verder heb ik deze week van mijn schone vader (Dick) gehoord dat we dagelijks van 16.30 tot 16.45 een huilkwartiertje krijgen, voor als we de kindjes missen. Volgens Mischa is dat veel te kort. Waarop we er 5 min. bij hebben gekregen.

Nieuwsgierig ben ik naar onze ander reisgenoten.
Onze eigen club bestaat uit: Dick, Wilma, Mischa, Rens, Mickel, Sandra, Marion en Bastiaan. Verde gaan er nog voor ons onbekende mensen mee: Daan, Reinder, Simon, Wim en Ella.
Onze reisleider is: Niels.

Het wordt vast een hele avontuurlijke reis!

  • 15 Oktober 2009 - 10:24

    Wilma Ter Haar:

    Hoi Mickel, Sandra

    ik wens jullie een fijne vakantie toe in Nepal
    p.s
    Sandra het huilkwartiertje is toe gestaan.

  • 16 Oktober 2009 - 17:43

    Alien En Mirella:

    Hallo! Wij willen jullie een hele fijne vakantie wensen. Pas goed op jezelf en geniet er lekker van! Groetjes van Alien en Mirella

  • 17 Oktober 2009 - 14:08

    Chris:

    Heel veel plezier daar en geniet ook voor mij!!! Niet te veel aan ons denken maar vooral om je heen kijken en foto s maken!

  • 17 Oktober 2009 - 17:54

    Chantal:

    Ik wou een kaartje doen maar dat is niet gelukt. Hierbij wil ik je heeeeeeel veel plezier wensen en probeer te genieten zonder je kinderen.

  • 18 Oktober 2009 - 07:33

    Marcel En Annet:

    Uiteraard wensen wij jullie een heel fijne vakantie.
    Het is bij ons één groot feest met 5 kinderen. Ze hebben heerlijk geslapen en nu gaan we lekker broodjes eten.
    Willeke: Fijne vakantie en veel plezier.
    Marieke: Ik weet het niet.(Fijne vakantie en veel plezier)
    Lisanne: Veel vakantiepret en niet te snel terugkomen.
    Doei!!!!!!!

  • 19 Oktober 2009 - 09:36

    Alfons:

    Hallo Sandra en Mickel!

    Vandaag lees ik je mailtje van jullie voorgenomen reis. Wat een ervaring zal dat worden. Ben benieuwd wat voor schitterende verhalen dit oplevert. Kijk dan ook uit naar jullie updates via deze site. Ik wens jullie heel veel plezier. Ennuh, rijdt voorzichtig en vooral gezond blijven!

    Groetjes, Alfons

  • 19 Oktober 2009 - 10:40

    Ankie:

    Hallo allemaal,
    Leuk om julie te volgen tijdens de reis.
    Ik wens jullie een fantastische reis en ook een behouden thuiskomst.
    Dikke knuffel voor allemaal.Ankie

  • 19 Oktober 2009 - 12:42

    Mam:

    Lieve kids en familie,
    Ben zeer benieuwd of jullie goed zijn aangekomen daar in India. Heb geen idee hoe lang de reis ging duren.
    In iedere geval heel veel plezier!!!
    Liefs,
    Mam

  • 19 Oktober 2009 - 19:54

    Hiltje & Rein:

    Hallo Dick-Wilma-Mischa-Renz-Mickel-Sandra-Bastiaan-Marion.
    Wij wensen jullie allemaal een prachtige vakantie toe.

    veel liefs en een behouden thuis komst.

    groetjes.

  • 19 Oktober 2009 - 20:27

    Egbert En Natasja:

    Lieve san en mick,
    Wat gaaf allemaal. Wij krijgen er alleen bij het lezen van alles al de kriebels van (leuke kriebels hoor, zin in reizen kriebels)
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Geniet van alles! Het is een hele ervaring en die neemt niemand jullie meer af.
    Pas goed op elkaar, rij voorzichtig. Groetjes ook voor micha, rens, dicky en wilma.

    knuffels van egbert, natasja, joyce, isa en cas.

    ps, wel handig ja zo'n helm :-)

  • 20 Oktober 2009 - 10:27

    Jolanda:

    Lieve schatten,
    De kindjes zijn nu bij ons, hebben goed geslapen en zijn lekker vrolijk! Heerlijk om ze 6 dagen om ons heen te hebben!

    Fijne dagen, liefs, Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Sept. 2009
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 21731

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2009 - 10 November 2009

Avontuurlijke motorreis naar India, Sikkim, Nepal

Landen bezocht: