Het avontuur is begonnen. - Reisverslag uit New Delhi, India van sanmick - WaarBenJij.nu Het avontuur is begonnen. - Reisverslag uit New Delhi, India van sanmick - WaarBenJij.nu

Het avontuur is begonnen.

Door: Mickel

23 Oktober 2009 | India, New Delhi

De eerste vlucht naar Parijs begon met enige strubbelingen. Er is bij het inchecken iets misgegaan. Vlak voor vertrek, bij het boarden, kwamen we er pas achter. Bastiaan en Wilma mochten wel door, maar de rest niet. Ai ai, wat een stress. En dan te bedenken dat we met KLM vlogen. Uiteindelijk ging het toch nog goed. Vooral te danken aan het feit dat we met een groep waren. Maar de problemen waren nog niet voorbij. Het chaotische inchecken op Schiphol zal ons nog lang achtervolgen.
Op de luchthaven van Parijs moest Bastiaan wel zijn bagage zelf van de band halen, de rest niet. De reis verliep verder goed. Op de luchthaven van Delhi moest iedereen zijn bagage weer zelf meenemen. Tja, en toen kwamen we er achter dat de koffer van Wilma er niet bij was. Die stond dus nog in Parijs. Achteraf wel logisch, maar ja ze hadden het ons anders verteld.

• 23 Oktober 2009 - 06:18

Jolanda:

Tjonge jonge, wat een gedoe moet dat zijn geweest!
    Hier gaat alles goed, Willeke en Julia zijn samen met Sophie een nachtje logeren bij opa en oma van Brandwijk!
    De "kleine" meisjes hebben enorm veel lol met elkaar, er wordt hier veel gelachen!

Liefs, Jolanda

• 23 Oktober 2009 - 06:50

Mam:

Lieve kids,
    Hopelijk kunnen jullie na alle reisproblemen, nu genieten van jullie vakantie. Uit het smsje van San van 20 okt. maak ik op, dat het wel de moeite waard is.
    Morgen ga ik de kindjes opvangen in Beilen. Fijn om hier te lezen dat ze veel schik hebben met elkaar bij Jolanda en Peter.

Liefs Mam

• 23 Oktober 2009 - 11:29

Alfons:

Gaat er wel eens iets in 1 x goed? Nah, vooruitkijken en lekker gaan genieten. En die koffer die komt wel, toch?

Groetjes!