Ongeluk met goede afloop - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van sanmick - WaarBenJij.nu Ongeluk met goede afloop - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van sanmick - WaarBenJij.nu

Ongeluk met goede afloop

Door: Mickel en Sandra

09 November 2009 | Nepal, Kathmandu

Verslag 06/11/09

Een lange tocht over de verharde weg naar Bhairawa.
We vertrekken vroeg want we willen voor donker over zijn.
Een prachtige weg met mooie uitzichten.
We maken een groepsfoto met op de achtergrond de mist in het dal.

Dan gebeurt er iets vreselijks. Reinder valt in een bocht. Bastiaan met Marjon achterop moet vol in de remmen. Ze raken Reinder niet maar vallen ook. Ella schrikt en valt ook.

Wat een ravage. Mischa en Rens houden direct het verkeer tegen en de anderen ontfermen zich over de onfortuinlijke vallers.
Marion heeft zich erg zeer gedaan. Ze zit helemaal te shaken. Een wond aan haar binnearm wordt gelijk verbonden door zuster Sandra. Ella heeft ook een wond aan haar ellboog en schaafplekken op haar knie. Reinder en Bas hebben vrijwel niets.

Alles wordt verbonden en als de motoren weer zijn gerepareerd gaan we weer.

Reinder komt niet naar de gecrashte mensen toe, hij houdt zich afzijdig en gaat foto’s maken . Dit wordt niet gewaardeerd.
Tijdens de koffie spreken Marjon en ik hem hierop aan maar hij zegt niet veel.
Nadat we in Tansen met zijn zeer steile straatjes zijn geweest, maken we nog 1 keer een groepsfoto met de Himalaya op de achtergrond.
Er zijn een hoop kinderen om ons heen. Als ze een paar balonnen krijgen van Wim, vallen ze ons bijna aan voor meer.
Het is bijna beangstigend maar ik begrijp het wel.

We komen voor donker in Bhairawa aan. Joepie.

• 17 November 2009 - 17:32

Alfons J.:

Deze reis blijft een aaneenschakeling van survivelmomenten: pluim voor jullie!