Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Beilen, Nederland van sanmick - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Beilen, Nederland van sanmick - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: Sandra

30 September 2009 | Nederland, Beilen

Wat krijg ik de kriebels,zeg!
Over 18 dagen vertrekken wij naar Siliguri in India (na een overstap in Parijs en New-Delhi).
Iedereen waarschuwd mij voor de cultuurshock die mij te wachten staat. Ik ben benieuwd.
Toen Mickel in Hanoi aankwam (Motorreis naar Noord Vietnameese bergvolkeren,januari 2006)heeft hij 2 dagen verdwaast rondgelopen.....
Zal mij dat ook overkomen?

Nog 18 dagen en ik zal het weten....
Maar eerst nog 18 dagen van drukke voorbereidingen. Waarbij het allerbelangrijkste punt is: Is alles goed geregeld voor Willeke, Lisanne en Marieke?? We hebben schatten van mensen om ons heen, hele lieve vrienden en familie die het voor ons mogelijk maken deze unieke reis te maken.
Marcel en Annet die de eerste opvang doen in Ede. Daarna Peter, Jolanda, Julia en Lotte, waar de kinderen in de herfstvakantie gaan logeren in Rhenen! Dan mijn moeder die de weekenden voor haar rekening neemt waarin de meiden lekker in Beilen in ons eigen huis kunen zijn en waar mam de boodschappen doet, de was draait en heel veel knuffels en gezelligheid geeft!! Dan zijn daar onze lieve nieuwe vrieden Andries en Miriam en hun kindjes Merijn en David, we kennen elkaar nog niet zo lang maar het klikt zo goed! Zij zorgen voor de schoolweken. Onze meiden draaien door de weeks mee in hun gezin, samen naar school, spelen, eten, slapen, BSO, en veel lol en plezier maken. Dan zijn daar mijn broer en schoonzus: Egbert en Natasja en kids die ook een lang weekend voor hun rekening nemen bij ons in huis!Gaan ze ons helpen een reis te maken waar ze zelf al heel lang van dromen!! Dat is toch wel heel erg super lief!

Lieve familie en vrienden: Wij zijn jullie super dankbaar dat jullie dit voor ons mogelijk maken! Want toen ons de vraag werd gesteld door Dick en Wilma (Mickels ouders) "willen jullie met ons mee naar India en Nepal?" was het voor ons duidelijk: "Alleen als we het heel goed kunnen regelen voor Willeke, Lisanne en Marieke, als we mensen kunnen vinden die ze verzorgen en troosten en alle liefde en knuffels geven die ze nodig hebben, gaan we mee!"

Rest mij nog te zeggen dat het maken van deze reis ook mogelijk is dankzij de medewerking op ons werk. De collega's van de dialyseafdeling vh Scheper ziekenhuis Emmen en de collega's van firma Lindner in Ede! Jongens: Werkse en bedankt dat wij dat lekker 24 dagen niet hoeven!!!!!

Sandra

• 16 Oktober 2009 - 13:43

Ria En Rob:

We wensen jullie een goede reis toe en hopen dat jullie net zo genieten als wij afgelopen zomer in Indonesie. We vinden het leuk om met jullie mee te reizen
    Groeten!