Ganges en heilige stad - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van sanmick - WaarBenJij.nu Ganges en heilige stad - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van sanmick - WaarBenJij.nu

Ganges en heilige stad

Door: Mickel en Sandra

Blijf op de hoogte en volg

09 November 2009 | Nepal, Kathmandu

Verslag van 08/11/09

Alweer vroeg op. Om 6.00 uur in een bootje over de Ganges.

Verslag volgt.

We willen nu graag terug, want we missen onze meiden!!!

  • 09 November 2009 - 11:01

    Jolanda:

    Lieve Sandra en Mickel,
    Goede reis terug(hopelijk geen "dunne" meer onderweg), en tot gauw!
    groetjes, Jolanda

  • 09 November 2009 - 11:51

    Mam:

    Kind, wat kun jij het allemaal goed overbrengen wat jullie meemaken. Ik zie het allemaal voor me. Ik ben erg ontroerd als ik het lees. Ook heel trots!! Ik hoop dat jullie een goede reis terug hebben en een beetje bij kunnen komen ondertussen. Tot gauw!!

  • 09 November 2009 - 12:45

    Mentina:

    Hallo Sandra en Mickel
    Een hele goede reis terug naar huis toegewenst. Gauw naar de meiden. Ze zullen jullie ook gemist hebben. Goede reis en tot gauw op de dialyse.

  • 09 November 2009 - 13:15

    Raymond:

    Eeen schitterend verslag, ik heb het in een adem uitgelezen. Voor morgen, welkom thuis

  • 09 November 2009 - 14:25

    Anita:

    Wat een schitterend en boeiend verslag Heb het in een adem uitgelezen en vind het ontzettend jammer dat het meereizen (in mijn hoofd) voorbij is; Wat een avontuur en wat een hindernissen hebben jullie met elkaar overwonnen. Geweldig!!! een hele fijne en veilige thuiskomst en een geweldig weerzien met the kids
    xxxxx

  • 09 November 2009 - 14:55

    Elly:

    Wat een verslag,wat een REIS fantastisch!!Een goede thuiskomst bij jullie meiden.

  • 09 November 2009 - 15:05

    Yvonne.:

    Ook ik heb het in een adem gelezen.San. wat kun jij boeiend schrijven,heerlijk! Bart is nu aan de beurt om het hele verslag te lezen. Lieverds goede reis terug naar huis. Een dikke knuffel.

  • 09 November 2009 - 18:47

    Annemiek:

    hoi!
    wat geweldig om alles te lezen! wathebben jullie veel meegemaakt! goede terug reis en geniet van de kindjes wat zal dat super zijn!

  • 11 November 2009 - 09:57

    Chris:

    Is zo voor te stellen! Maar wat een avontuur!!!

  • 17 November 2009 - 17:37

    Alfons J.:

    Nu jullie al weer terug zijn, weet ik dat alles goed is, maar de verhalend lezend heb ik er wel eens aan getwijfeld of het in het volgende verhaal ook nog zo zou zijn.
    Heb genoten van die verhalen. Heel duidelijk en uitgebreid!
    En nu dan terugkijken op deze fantastische belevenis. Dit vergeet je immer nooit meer, toch?

    Groetjes van je collega Alfons J.

  • 17 November 2009 - 17:37

    Alfons J.:

    Nu jullie al weer terug zijn, weet ik dat alles goed is, maar de verhalend lezend heb ik er wel eens aan getwijfeld of het in het volgende verhaal ook nog zo zou zijn.
    Heb genoten van die verhalen. Heel duidelijk en uitgebreid!
    En nu dan terugkijken op deze fantastische belevenis. Dit vergeet je immer nooit meer, toch?

    Groetjes van je collega Alfons J.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Sept. 2009
Verslag gelezen: 2081
Totaal aantal bezoekers 21741

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2009 - 10 November 2009

Avontuurlijke motorreis naar India, Sikkim, Nepal

Landen bezocht: