Taart eten ! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van sanmick - WaarBenJij.nu Taart eten ! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van sanmick - WaarBenJij.nu

Taart eten !

Door: Mickel en Sandra

09 November 2009 | Nepal, Pokhara

Verslag 05/11/09
“uitslapen” tot 8.00 uur!
We rijden naar het hooggelegen Saringkot. Via een onverharde weg hebben we een prachtig uitzicht over de achterliggende wit besneeuwde toppen van de Annapurna’s, onderdeel van de Himalaya.
‘sMiddags met de hele groep gelunched en daarna gewinkeld.
Leuke kleertjes voor de meiden, een T-shirt laten maken met een Enfield en Namaste erop voor Mickel (er zijn veel winkeltjes met ouderwetse naaimachines en borduurmachines). Kleding wordt ter plekke gemaakt. Een gebedsmolentje voor Sandra. En overal maar afdingen.

‘sAvonds heeft Niels taart geregeld voor de verjaardag van Mischa en Daan.
Niels krijgt een t-shirt met schemeringsfase motortrails, geschikt/ongeschikt. En natuurlijk is het vakje geschikt aangevinkt. Het valt goed in de smaak. Ook Mischa en Daan krijgen kadootjes vanwege hun verjaardagen.

Het internetten lukt steeds niet. Balen.
Lekker naar huis bellen (is alweer een week geleden)
Lisanne zegt weer: “gek he maar ik denk helemaal niet meer aan jullie”!

• 17 November 2009 - 17:29

Alfons:

Hadden jullie niet af en toe heel erg het verlangen naar thuis, de kids en de westerse luxe???