Nat, stoffig en dampig - Reisverslag uit Kodāri, Nepal van sanmick - WaarBenJij.nu Nat, stoffig en dampig - Reisverslag uit Kodāri, Nepal van sanmick - WaarBenJij.nu

Nat, stoffig en dampig

Door: Mickel en Sandra

Blijf op de hoogte en volg

08 November 2009 | Nepal, Kodāri

Verslag van 30/10/09

Vroeg op voor Canyoningen. Samen met Rens, Mischa, Mickel, Sandra en Wim gaan we in wetsuit en met helm en handschoen op pad.
We hebben 3 instrukteurs. Bij de eerste afdaling krijgen we instrukties en hulp. Daarna mogen we zelf.
We beginnen met 10 meter afdaling. Daarna 27 meter en onder een waterval door. Echt heel gaaf. Je hangt zo steil tegen die bergwand aan en als je bezig bent gaat het goed maar als je naar beneden kijkt.................
De laatste afdaling is 45 meter!! We volgen zo de waterval en het is echt geweldig.
‘sMiddags vertrekken we weer naar Kathmandu.

Wilma voelt zich ziek en gaat in de bus via de highway.
Wij gaan offroad. Lekker stofhappen. Het is prachtig. We racen overal tegenop. Rijden door kleine dorpjes en iedereen langs de weg is enthousisiast. Nameste, Nameste, bye, bye.En constant uitzicht op de Himalaya. Schitterend.

Als ik Mickel meld dat ik metaal hoor vallen (2x) krijg ik de reactie: de motor doet het nog!
Totdat we ontdekken dat de valbeugel er bijna afvalt. Ja ja Mickel krijgt wel een naam . Geef Mickel een motor en hij sloopt hem!!!!! Hij wordt met sjaaltjes weer vastgezet.

Een hele lange tocht in de uitlaatgassen van Kathmandu. Superdruk, donker en moeilijk om bij elkaar te blijven. Maar het is niet de eerste keer dat we te horen krijgen van Niels dat we HELDEN zijn!

Bas is nog steeds ziekig, Marjon ook een beetje.
Ik vandaag voor het eerst aan de dunne. Ik gooi er 6 tbl Norit tegen aan en het gaat weer goed.
In het hotel krijgen we de 5e etage! Maar wel met prachtig dakterras.
We blijven hier 3 nachten en het is er schoon! Joepie.

  • 08 November 2009 - 14:50

    Natasja En Egbert:

    leuk om zo jullie reis te kunnen volgen!
    volgens mij was het een geweldige maar ook zeer pittige reis als ik het zo allemaal lees.
    nu zijn echt de laatste dagen ingegaan.
    Goede reis terug morgen en tot snel
    liefs natasja en egbert

  • 08 November 2009 - 21:28

    Christina:

    Heb meegenoten van jullie reisverslagen, was mooi om zo mee te kunnen lezen! Ik wens jullie een hele goede terugreis en zie je volgende week ofzo wel weer op het werk, Groeten Christina

  • 09 November 2009 - 16:18

    Alfons:

    Canyoning: een hele ervaring. Maar die van mij in Noorwegen verbleekt met deze van jullie. Geweldig wat een ervaringen, zeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Sept. 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 21736

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2009 - 10 November 2009

Avontuurlijke motorreis naar India, Sikkim, Nepal

Landen bezocht: