Helse tocht naar Pelling - Reisverslag uit Pelling, India van sanmick - WaarBenJij.nu Helse tocht naar Pelling - Reisverslag uit Pelling, India van sanmick - WaarBenJij.nu

Helse tocht naar Pelling

Door: Mickel en Sandra

31 Oktober 2009 | India, Pelling

Verslag van 21/10/09
We reizen weer verder.
We bezoeken een theefabriek in Darjeeling. Hier wordt de lekkerste thee van het hele land gemaakt.
De reis gaat verder met een hele steile, slingerende afdaling. Als we even stoppen helpen Sandra en Dickie een knul met het sjouwen van een meterslange bamboestengel. Simon is 2 keer gevallen en er moest wat gerepareerd worden aan een aantal motoren.
Na de lunch van geimproviseerde noodlesoep met wat verse groenten (de eigenaar was net terug van vakantie?) werd de weg erg slecht, onverhard, keien, kuilen , bulten, hobbels en bobbels. Er gaan er diverse onderuit.
Wij rijden voorop en gaan als een speer! Echt vreselijk skeur'n! Niet normaal.
We zijn net voor het donker in het hotel in Pelling
Je moet niet denken aan de afgronden.
We eten in een lokaal tentje, heel gezellig. Helaas ziet Mischa een soort vlooien springen, jakkes.
Het eten was verder heerlijk.(allerlei Indische gerechtjes) Onze reisleider weet precies wat lekker is.
'sNachts blaffen er hele roedels honden en ook lijken de bedden niet zo schoon. Lakenzak en hup slapen.(niet echt).

• 01 November 2009 - 20:57

Alfons:

En maar hopen dat de volgende slaapplekken meer rust bieden. Want na zo'n inspannende (overigens ongetwijfeld mooie) motortocht, ben je wel toe aan rust.

Ben benieuwd!